سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان
سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان

شب زفاف و پیچیدگی های آن برای زنان بخش پنجم

روش جلوگیری از احساس درد در هنگام نزدیکی
بعضی از زنان در طول رابطه جنسی احساس درد می کنند. برای بعضی از این افراد این درد موقتی می باشد و برطرف خواهد شد اما در بعضی از زنان درد تبدیل به یک بخش از رابطه آنها می‌شود. تحریک نشدن جنسی به اندازه کافی در زمان قبل از دخول یکی از دلایل کاملاً شایع برای احساس درد در میان زنان می باشد. زمانی که بدن زن از نظر جنسی آماده گردیده باشد دیواره های واژن از جهات مختلف کش می آیند و بزرگتر می شوند. در این زمان در واژن مواد لازم ترشح می‌گردد و دیواره واژن را کاملا مرطوب و لیز و ضد عفونی می نماید. در نتیجه کاملاً مشخص است که واژن برای نفوذ بدون برنامه‌ریزی و غیر منتظره طراحی نشده است. مشکل دیگر درد در زمان رابطه این است که زنان با وجود درد از تحریک جنسی عقب می‌مانند و دیگر رابطه را دنبال نمی کنند چرا که با وجود درد دیگر لذتی نمی برند. خود عدم تحریک در طول رابطه باعث برگشت به مرحله یاد شده بالا می شود و مسائل ذکر شده را به دنبال خواهد داشت. از طرفی زنان گاهی خود را در یک سیکل درد آور می بینند.اینکه فرد قبلاً یک رابطه درد آور را تجربه کرده باشد خود باعث می شود که از رابطه بترسد.ترس از خشک شدن واژن و درد ناشی از آن و یا نبود معاشقه لازم و نظایر این خود باعث می‌شود که فرد از رابطه بترسد و درد بیشتری را تحمل کند. یکی از راه هایی که میتوان برای از بین بردن درد و ایجاد رطوبت در واژن به کار برد ایجاد تمرینات مخصوص است که در زیر یکی از آنها را برای شما توضیح می دهیم.
1- آرامش داشته باشید: این اولین کاری است که باید انجام دهید.سعی کنید یک دوش آب گرم بگیرید و نور اتاق را تنظیم کنید، دراز بکشید و نفس خود را تنظیم نمایید.
2-به روی مسائل فی مابین شما و شریک تان کار کنید.: باید قلب و مغز شما همچون بدن شما برای رابطه جنسی آماده باشد و اگر هر چیزی در شما نسبت به همسرتان وجود دارد که شما را اذیت می کند بهتر است از رابطه جنسی خودداری کنید.
3-فانتزی ذهنی: سعی کنید با فرو رفتن در رویاهای جنسی خود را آماده ایجاد رابطه کنید.
4-از اینکه معاشقه می کنید لذت ببرید, قبل از اینکه تحریک جنسی بشوید: ذهنتان را به طور کامل به معاشقه و تماس لمسی که با شما صورت می‌گیرد متمرکز کنید و سعی کنید از آن لذت ببرید و کاملاً آن را حس کنید.
5-مرطوب کننده: عیبی ندارد که بخواهید واژن و کلیتوریس رو که خشک هست ماساژ بدهید و بهتر است همیشه مواد چرب کننده و مرطوب را در کنار تخت خود آماده داشته باشید تا در موقع لزوم از آنها استفاده کنید و به پروسه سرعت ببخشید.
6- هیجان: تحقیقات نشان داده است که بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بعد از هیجان که باعث افزایش ضربان قلب و جریان خون می شود، بدن خیلی بهتر به تحرکات جنسی پاسخ می دهد. این هیجان می تواند شامل دیدن یک فیلم و یا ورزش شبانه و مثل اینها باشد و اگر هیچ کدام از این راه ها باعث رفع مشکل نشد نگران نشوید. چراکه به هر حال هر چیزی که باعث این درد می شود درمان خود را دارد. بهتر از در این شرایط شما به دکتر خود مراجعه نمایید و با وی مشورت کنید. 
خود را برای سوالاتی که وی از شما می کند آماده کنید که سوالات میتواند از این قبیل باشد:
آیا درد در ناحیه خارج واژن خلاصه می‌شود یا اینکه درد قسمت های داخلی را نیز در بر میگیرد؟
آیا درد در زمانی است که آلت فرو می رود یا در هنگام خروج نیز در وجود دارد؟
آیا شما کمردرد نیز دارید و دردش را چگونه توصیف می کنید،ریش ریش می شوید،میسوزاند،کوتاه و یا عمیق تیر میکشد؟
آیا زمانی که رابطه تمام می‌شود شما همچنان درد را احساس می‌کنید؟
آیا این درد در پوزیشن ها و یا زمان های مختلف تغییر می کند ؟
تعداد از دلایل هم وجود دارند که به صورت موقت باعث درد می شوند. از قبیل زایمان که خیلی شایع است که زنان پس از بارداری تا مدتی در رابطه جنسی دچار ناراحتی هستند خصوصا زنانی هم که برای زایمان راحت تر مقداری واژن آنها برش هم داده شده باشد. دیگر دلیل می‌تواند یائسگی باشد. رابطه جنسی در این زمان دشوارتر است چراکه میزان استروژن کمتری در دیواره های واژن وجود دارد که برای رفع آن باید با دکتر خود صحبت کرد. وی به شما کرم های مخصوصی خواهد داد. بیماری های ادراری میتواند دلیل دیگری برای این مسئله باشد و دلیل دیگر می تواند حساسیت فرد به استفاده از کاندوم باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد