سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان
سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان

6 کلید طلایی بهبود روابط اجتماعی

 داشتن روابط اجتماعی خوب موجب موفقیت فرد در امور و افزایش امید به زندگی می‌شود.


یکی از موارد مهم برای موفق شدن، داشتن روابط اجتماعی خوب و مناسب با اطرافیان است؛ زیرا شما در قالب یک رابطه خوب اجتماعی می توانید از دانش و یافته های دیگران نیز برای موفقیت بیشتر خود استفاده کنید.

چند نکته برای داشتن روابط اجتماعی بهتر:

1-اول سلام کنید

بسیاری از افراد از اجرای گام اول روابط اجتماعی که سلام کردن است، هراسانند و معمولآ از اجرای آن فرار می کنند. سعی کنید همیشه نخستین کسی باشید که به دیگران سلام می کنید، زیرا با این کار تسلط بهتری بر روی امور خواهید داشت.

2- خوب لباس بپوشید

مردم دوست ندارند با آدم های بدتیپ و ژولیده رفت و آمد کنند. البته نه اینکه وقتی می خواهید با دوستانتان بیرون بروید کت و شلوار تنتان کنید، اما سعی کنید همیشه مرتب و خوش پوش باشید. یادتان باشد که مردم معمولاً از روی قیافه و ظاهر در مورد افراد نظر می دهند.

3- صادق و بی ریا عمل کنید

تمایل به ریا و دورویی سبب افت عملکرد شما می شود. صداقت و پاکی سبب افزایش توانایی و اعتبار فرد می شود. چون کسی که نقش بازی می کند، هرگز نمی تواند رفتاری شخصی را داشته باشد که از ته دل به دیگران محبت می کند.

4-موضوعات جالب

پیش از حضور در جمع دوستان و آشنایان به موضوعات جالبی که برای شما و بقیه جذاب است فکر کرده و درباره آن صحبت کنید. این کار سبب افزایش اطلاعات شما و دیگران شده و باعث می شود لحظات خوبی را نیز در کنار یکدیگر سپری کنید.

5- داشتن اطلاعات عمومی

سعی کنید با افزایش اطلاعات عمومی خود و به روزکردن دانسته ها، فضایی مناسب برای گفت‌وگو با افراد غریبه نیز داشته باشید. شما باید بتوانید با شخصی که برای بار اول او را بینید نیز ارتباط برقرار کنید.

6- الگو برداری

سعی کنید از برخوردهای افراد موفق در روابط اجتماعی الگوبرداری کرده و در زندگی خود پیاده سازید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد