سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان
سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان

تعلیم معارف قرآن

                                                     به نام خدا

((بلغو منی ولو آیه))

از جانب من قرآن را به مردم برسانیداگر چه یک آیه باشد .

پیامبر اکرم(ص) از سوی خداوند مامور ابلاغ قرآن و تعالیم آن به انسان ها است.

آن بزرگوار تمامی توان و تلاش خویش را در این راه به کار بسته ، همه مسلمانان را نیز امر فرموده اند که قرآن را به دیگران ابلاغ کنند ، یغینن تعلیم معارف قرآن به فرزندان و نسل جوان موجب تامین سعادت دنیا و آخرت است. برای آنان در روایتی از رسول اکرم(ص) امده است که (( آن که فرزندی دارد و به او قرآن می آموزد ، گردنبندی به گردن او می آویزد که تمامی انسان ها در روز قیامت از اولین و آخرین ، از آن در شگفت می شوند))

حدیث از پیامبر اکرم(ص) به نقل از تفسیر منهج الصادقین ج 3 ص 356 / میزان والحکمه ج 8 ص 75

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

علی دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد