سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان
سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان

جذب ثروت 2

سلام دوستان ثروتمند من 

تو که داری این پست رو میخونی داری وقتتو برای هدفت سرمایه گذاری میکنی , گفتم وقت خب وقت ما بخشی از سرمایه ماست , تو میتونستی 

به کلی کارهای دیگه برسی ولی دنبال حدف اومدی و من میتونم بهت بگم جای درستی اومدی من تاجایی که بتونم کمک میکنم تا بهترین راه رو انتخاب کنی چون 

به این اعتقاد دارم که همه انسان ها در هر تصمیم در سر دوراهی هستن و هر کدوم رو انتخاب کنن فقط خودشون جوابگوی راه انتخابیشون هستن نه هیچ کس و 

هیچ چیز دیگه , خب بریم سر ادامه صحبتمون دوست عزیز من

حرف ما درباره اهمیت کنترل هست , انواع فکر های مثبت و منفی ما رو روزانه در بر گرفتن و اگر خودمون افکارمون رو هدایت و انتخاب نکنیم افکار منفی پیروز 

میشن پس چه بهتر که همیشه کنترل دستمون باشه و ما هدایت گر خودمون باشیم چون با کنترل نکردن افکار منفی که برامون اضطراب, نا امیدی , نگرانی, 

ترس و دلسردی میارن اتفاقات خوب شکل نمیگیرن.

همین الان هرچی که هستی و شدی و وضعیت الانت نتیجه افکارت هست باور کن یکم فقط فکر کن و دقت کن به جریان زندگیت ببین چرا اینجایی چرا های زندگیتو توی خودت پیدا کن نه در بقیه چون تو کنترل گر هستی , به نظرت اگر مادر یا پدر یا دوستت بگن بپر تو چاه آیا تو میپری و میگی چون اونا گفتن , نه تو اصلا نمیپری چون میخوای کنترل دستت باشه پس با زندگیت هم همینجور رفتار کن از همین الان از همین لحظه .

به افراد مختلف در بازار و مترو به چهره اونها نگاه کن ببین گذر عمر چجوری بر چهرشون نشسته , از حالت هاشون مشخصه , یکی با خودش حرف میزنه یکی تو خودشه 

انقد که ایستگاه رو رد میکنه , یکی شاد هست و..... انواع مختلف این ادم ها رو میبینی و بدون تو هم یکی از این ادم ها هستی فقط با یه تفاوت بزرگ , تو اگاهی کسب 

کردی و دنبال پیدا مردن راهت هستی پس تو از اونها خیلی جلوتر هستی , مهم نیست الان کجای زندگیت ایستادی مهم اینه که در پنج یا ده سال دیگه کجای زندگیت هستی , چون اون کسی که زندگیش رو میسازه تو هستی تو دوست من.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد