سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان
سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان

فروشنده موفق بخش دوم

21- فلسفه هر کسب و کار در دو نکته خلاصه می‌شود: جلب مشتری و نگهداری مشتری.

22- نیمی از کار فروش خدمات است نیمه دیگر آن رازی کردن مشتری.

23- ۹۶ درصد مشتریان ناراضی نارضایتی خود را بروز نمیدهند‌.

24- وقتی شکایتی می شنوید در ارتباط با تمام مشتریان در کارتان تجدید نظر کنید.

25- ناراحت و گیج بودن؛عدم برقراری تماس چشمی؛با اسناد مشغول شدن و .... مشتری را ناراحت میکند.

26- مشتری شاکی دنبال گوش شنوا ست؛وی می خواهد کسی از او عذرخواهی کند.

27- بهترین روش پیروزی در رقابت ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

28- رقیب را دوست بدارید تا گیج و سر در گم شود؛از او انتقاد نکنید.

29- سیاست ما درگیرشدن بر سر قیمت نیست؛ کار ما تولید کالای مرغوب و فروش آن است.

30- وقتی فعالیتی را آغاز می کنید نگران نداشتن پول کافی نباشی؛محدودیت مالی خلاقیت را تشویق می کند.

31- هر چه به وعده های تان بیشتر عمل کنید مشتریان بیشتری پیدا می کنید.

32- نتیجه توافق با مشتری از مشاجره با او بهتر است.

33- بهترین راه برای بهره‌برداری از بحث با مشتری دوری از بحث کردن است.

34- ۶۸ درصد از مشتریان به دلیل بی تفاوتی یکی از کارکنان از شما فاصله میگیرند.

35- در هر معامله دو مطلب ثبت میشود ؛یک پول و سکه های که مبادله می‌شود دو دیگر نام نیکی که باقی می ماند.

36- ۹۰ درصد مشتریان شما منطقی هستند و تنها ۱۰ درصد آن ها به تشریفات بها می‌دهند.

37- مشتری شما همیشه رئیس شما بوده رئیس شما هست و رئیس شما خواهد بود.

38- شکایات مشتریانتان را به حساب پیشنهادات آنها بگذارید.

39- بیشتر در ایام بدبیاری و کسادی حال مشتریان را بپرسید.

40- خودخواه باشید اما با مشتریان خود صادقانه رفتار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد