21- فلسفه هر کسب و کار در دو نکته خلاصه میشود: جلب مشتری و نگهداری مشتری.
22- نیمی از کار فروش خدمات است نیمه دیگر آن رازی کردن مشتری.
23- ۹۶ درصد مشتریان ناراضی نارضایتی خود را بروز نمیدهند.
24- وقتی شکایتی می شنوید در ارتباط با تمام مشتریان در کارتان تجدید نظر کنید.
25- ناراحت و گیج بودن؛عدم برقراری تماس چشمی؛با اسناد مشغول شدن و .... مشتری را ناراحت میکند.
26- مشتری شاکی دنبال گوش شنوا ست؛وی می خواهد کسی از او عذرخواهی کند.
27- بهترین روش پیروزی در رقابت ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.
28- رقیب را دوست بدارید تا گیج و سر در گم شود؛از او انتقاد نکنید.
29- سیاست ما درگیرشدن بر سر قیمت نیست؛ کار ما تولید کالای مرغوب و فروش آن است.
30- وقتی فعالیتی را آغاز می کنید نگران نداشتن پول کافی نباشی؛محدودیت مالی خلاقیت را تشویق می کند.
31- هر چه به وعده های تان بیشتر عمل کنید مشتریان بیشتری پیدا می کنید.
32- نتیجه توافق با مشتری از مشاجره با او بهتر است.
33- بهترین راه برای بهرهبرداری از بحث با مشتری دوری از بحث کردن است.
34- ۶۸ درصد از مشتریان به دلیل بی تفاوتی یکی از کارکنان از شما فاصله میگیرند.
35- در هر معامله دو مطلب ثبت میشود ؛یک پول و سکه های که مبادله میشود دو دیگر نام نیکی که باقی می ماند.
36- ۹۰ درصد مشتریان شما منطقی هستند و تنها ۱۰ درصد آن ها به تشریفات بها میدهند.
37- مشتری شما همیشه رئیس شما بوده رئیس شما هست و رئیس شما خواهد بود.
38- شکایات مشتریانتان را به حساب پیشنهادات آنها بگذارید.
39- بیشتر در ایام بدبیاری و کسادی حال مشتریان را بپرسید.
40- خودخواه باشید اما با مشتریان خود صادقانه رفتار کنید.