سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان
سرشت زندگی

سرشت زندگی

این وبلاگ در مورد تمام مسائل به نحوی اطلاع رسانی می کند با کمک شما دوستان و نظراتتان

فروشنده موفق بخش سوم

41- مشتریان به سرعت فراموش می کنند پس به آنها سریع خدمات بدهید.

42- قبل از این که مشتریان شما تغییر رای بدهند خودتان را تغییر بدهید.

43- اگر خدمات بعد از خرید خوب باشد سهم شما در بازار افزایش می یابد.

44- خدمات بیش از اندازه از سودتان می‌کاهد باید میان خدمات کمتر و بیش از اندازه تمایز قائل شویم.

45- وقتی خریدار برای سرویس کالای خریداری شده به شما زنگ می زند در اسرع وقت به سراغ او بروید.

46- موسسات بدون تعمیرکار مناسب به موفقیت نمی رسند.

47-تنها یک فروشنده ساده نباشی با مشتریان خود حرف بزنید و راهنمای آنان باشید.

48- سعی کنید هنگام فروش به منافع و علایق خریدار آن توجه داشته باشید.

49- برای فروش کالاهای جدید روی طرز ارائه آنها تمرین کنید.

50- تمام کارکنان در ایجاد رضایت مشتری سهیم هستند.

51- چند تکه کلام اختصاصی و جالب را برای خود انتخاب کنید.

52- با بکارگیری مشاورین کارآزموده و متعهد موقعیت بازار را تحلیل کنید تا همیشه یک گام از رقبا جلوتر باشید.

53- خوش تیپ و خوش بیان باشید و در جمع با انرژی و اشتیاق حاضر شوید.

54- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه کنید و متبسم باشید.

55- با آرامش و خونسردی به حرف دیگران گوش کنید و برای صرفه جویی در زمان مرتب حرف آن را قطع نکنید.

56- نکات جالب و پندآموز کتاب‌هایی را که می خوانید در دفتر یادداشت کنید و در موارد مناسب آن ها را به کار ببرید.

57- انعطاف‌پذیر باشید.

58- یک فروش دشوار با نخستین تماس شروع می‌شود.

59- نرم افزارهای مرتبط با کار خود را بیاموزید.

60- زبده ترین کادر بازاریاب را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد