41- مشتریان به سرعت فراموش می کنند پس به آنها سریع خدمات بدهید.
42- قبل از این که مشتریان شما تغییر رای بدهند خودتان را تغییر بدهید.
43- اگر خدمات بعد از خرید خوب باشد سهم شما در بازار افزایش می یابد.
44- خدمات بیش از اندازه از سودتان میکاهد باید میان خدمات کمتر و بیش از اندازه تمایز قائل شویم.
45- وقتی خریدار برای سرویس کالای خریداری شده به شما زنگ می زند در اسرع وقت به سراغ او بروید.
46- موسسات بدون تعمیرکار مناسب به موفقیت نمی رسند.
47-تنها یک فروشنده ساده نباشی با مشتریان خود حرف بزنید و راهنمای آنان باشید.
48- سعی کنید هنگام فروش به منافع و علایق خریدار آن توجه داشته باشید.
49- برای فروش کالاهای جدید روی طرز ارائه آنها تمرین کنید.
50- تمام کارکنان در ایجاد رضایت مشتری سهیم هستند.
51- چند تکه کلام اختصاصی و جالب را برای خود انتخاب کنید.
52- با بکارگیری مشاورین کارآزموده و متعهد موقعیت بازار را تحلیل کنید تا همیشه یک گام از رقبا جلوتر باشید.
53- خوش تیپ و خوش بیان باشید و در جمع با انرژی و اشتیاق حاضر شوید.
54- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه کنید و متبسم باشید.
55- با آرامش و خونسردی به حرف دیگران گوش کنید و برای صرفه جویی در زمان مرتب حرف آن را قطع نکنید.
56- نکات جالب و پندآموز کتابهایی را که می خوانید در دفتر یادداشت کنید و در موارد مناسب آن ها را به کار ببرید.
57- انعطافپذیر باشید.
58- یک فروش دشوار با نخستین تماس شروع میشود.
59- نرم افزارهای مرتبط با کار خود را بیاموزید.
60- زبده ترین کادر بازاریاب را داشته باشید.